درباره شرکت معتمد مالیاتی تکسا

شرکت معتمد مالیاتی تکسا

در تیرماه ۱۴۰۲، شرکت معتمد هوشمند تکسا با هدف ارائه خدمات مالیاتی برای مودیان حقیقی و حقوقی تاسیس شد. این شرکت دارای مجوز نوع اول معتمد مالیاتی از سازمان امور مالیاتی است.

شرکت معتمد مالیاتی تکسا با سهامداری شرکت‌های توسن تکنو ، نگین و تراکنش همراه ایمن، به‌عنوان بازوی اعتماد سازمان، خدماتی چون ارائه مجموعه مالیاتی، ایجاد بستر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای صدور صورتحساب است. ضمن آنکه نصب تجهیزات صدور صورتحساب الکترونیکی، آموزش مودیان مالیاتی، پشتیبانی و بروزرسانی نرم‌افزار و سخت‌افزار و تامین زیرساخت تراکنشی در بستر امن را فراهم می‌کند.

این شرکت به‌عنوان پیشوای خدمات به مودیان، اقدامات خود را در راستای توسعه اقتصادی کشور جاری ساخته است.

تکسا، هفتمین شرکت معتمد مالیاتی کشور

شرکت معتمد هوشمند تکسا با سرمایه‌گذاری مشترک شرکت‌های توسن، نگین و تراکنش همراه ایمن، به‌عنوان هفتمین شرکت معتمد مالیاتی نوع یک، مجوز این فعالیت را از سازمان امور مالیاتی دریافت کرد. طبق گزارش وب‌سایت معتمد هوشمند تکسا به نقل از درگاه ملی مجوزهای کشور، این شرکت در راستای اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و مصوبه ۲۱-۰۷-۱۳۹۸، آماده ارائه خدمات صدور و ارسال صورت‌حساب الکترونیکی به مودیان مالیاتی براساس قانون پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان است.

مزایای شرکت معتمد مالیاتی تکسا

پیشنهادهای مالیاتی کامل در سامانه مودیان، شبکه پشتیبانی فراگیر در سراسر کشور، بهره‌گیری از هوش مصنوعی در ارتقاء ارتباط با مشتریان، تجربه گسترده در تولید نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مالی و بانکی و قابلیت تولید صندوق فروشگاهی و پوز اندرویدی از مزایای برجسته شرکت معتمد مالیاتی تکسا به‌شمار می‌روند.

خدمات شرکت معتمد مالیاتی تکسا

شرکت معتمد هوشمند تکسا آماده ارائه خدمات در حوزه‌های زیر است:

  • هرگونه نیاز به نصب و راه‌اندازی، پیکربندی و ارائه پشتیبانی و تامین تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری جهت صدور صورت‌حساب‌های الکترونیکی.

  • جمع‌آوری، نگهداری و ارسال اطلاعات صورتحساب‌ها به سازمان امور مالیاتی کشور در راستای اجرای وظایف قانونی مودیان نیز از خدمات ارائه شده توسط شرکت معتمد هوشمند تکسا محسوب می‌شود.

  • حفظ امنیت و محرمانگی تمامی اطلاعات مودیان مالیاتی یکی از اهداف این شرکت در ارائه خدمات است.

  • این شرکت خدمات VAS را مطابق قوانین پایانه‌های فروشگاهی و سامانه مودیان فراهم می‌کند.

  • برقراری ارتباط با سامانه ثبت برخط معاملات نیز جزو خدمات ارائه شده توسط شرکت معتمد هوشمند تکسا محسوب می‌شود.

سامانه تکسا

سامانه تکسا، با ارائه قابلیت مدیریت کسب و کار با حافظه‌های مالیاتی متنوع، به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد که به‌راحتی با انواع مقررات مالیاتی و نظام‌های مالیاتی مختلف سازگار شوند. این سامانه به مدیران اجازه می‌دهد که اطلاعات مالیاتی و داده‌های موردنیاز خود را جمع‌آوری کنند.

حافظه مالیاتی ابزاری حیاتی است که مسئولیت تبادل اطلاعات بین پایانه فروشگاهی و سامانه مودیان مالیاتی را برعهده دارد. علاوه بر این، داشبوردهای مغایرت‌گیری که در سامانه تکسا وجود دارند، به کاربران این امکان را می‌دهند تا هرگونه اشکال یا مغایرت در اطلاعات مالیاتی خود را سریع تشخیص دهند و بهبودات لازم را اعمال کنند. این ابزارها باعث بهبود دقت در ارسال صورت‌حساب و پیشگیری از مشکلات مالیاتی ممکن می‌شود.

آموزش سامانه تکسا

  1. پس از ورود به سامانه و ایجاد پرونده گزینه ورود به پرونده را بزنید.

  2. در اینجا داشبورد برای شما قابل مشاهده است که می‌توانید خلاصه وضعیت و همچنین کل صورتحساب‌های خود را از آنجا ببینید.

  3. در قسمت مدیریت پرونده امکان ثبت قرارداد با شرکت معتمد مالیاتی تکسا وجود دارد و در نهایت بعد از عقد قرارداد با شرکت شما می‌توانید زیر منوهای دیگر را مشاهده کنید.

  4. در قسمت مدیریت پایه امکان ثبت حافظه مالیاتی، شعب، پایانه فروش، کالا و خدمت و خریداران برای شما امکان‌پذیر است.

  5. و در قسمت مدیریت صورتحساب شما امکان صدور صورتحساب به‌صورت تکی و تجمیعی از طریق آپلود فایل اکسل را دارید.

  6. علاوه بر این می‌توانید در قسمت مدیریت عملیات پردازش گزارشی از صورتحساب‌های خود و وضعیت صورتحساب‌های خود را مشاهده کنید.

 تعهد ما به شما

با خیالی آسوده به توسعه‌ی کسب‌وکار خود بپردازید، در حالی که ما امور مالیاتی شما را مدیریت می‌کنیم.